wtorek, 29 grudnia 2015

Wyniki jemiołowego konkursu

Liczba zgłoszeń w konkursie bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. Bardzo się cieszę, że tyle osób postanowiło wziąć udział w nim udział, choć to troszkę skomplikowało sprawę ...bo wybór zwycięzców nie był łatwy ;) O pomoc w wyborze poprosiłam kilka osób i na szczęście kilka głosów się pokryło, tym właśnie sposobem upewniłam się, że moja wybrana trójka jest the best :) 

Za wszystkie zgłoszenia bardzo dziękuję i jednocześnie żałuję, że mogę nagrodzić tylko trzy osoby.





Zwycięzcami zostają: 

1. Egzemplarz książki "Angielski w tłumaczeniach" od wydawnictwa Preston Publishing  (wybrany poziom)  powędruje do Gosi za komentarz o choinkowym kocie. Zrobiło mi się smutno na myśl, że kot bez żywej choinki nie miałby świąt takich, jakie powinien mieć ;) 

2. Egzemplarz książki "Czarne skrzydła" Sue Monk Kidd wydanej przez Wydawnictwo Literackie powędruje do Marleny. Marleno, dzięki Twojemu komentarzowi śmiałam się chwilę na głos, pozdrowienia dla Siostry! :) 

3. Pudełko fiszek do nauki j.angielskiego od wydawnictwa Campania Lingua (wybrany poziom) powędruje do Marceli. Mam nadzieję, że "międzykontynentalna" kolacja na skypie były smaczna i było wesoło! :) 

Gratuluję zwycięzcom! 

Jeśli macie ochotę na pozycje naszych sponsorów, wciąż obowiązują na nie rabaty. Ale trzeba się spieszyć, bo obowiązują one do końca grudnia!


Photo credit: Caitlinator via Foter.com / CC BY

3 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję :) Pozdrowiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O raaaaany!!!!!!!!! Wraz z mama umieramy ze szczescia:)!! dziekuje serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny, niech Wam nagrody służą!! :)

    OdpowiedzUsuń