wtorek, 30 czerwca 2015

Wyniki wakacyjnego konkursu

Nadszedł czas ogłoszenia wyników! :)

Na wstępie dziękuję za wszystkie zgłoszenia konkursowe!  Gdybym miała wybrać jedno miejsce proponowane przez Was, wybrałabym wszystkie ;) Podobnie ciężko było wybrać jeden komentarz, bo dla mnie każdy jest zwycięski, a niestety nagroda tylko jedna..

Nie mniej jednak, podjęłam w końcu tą męską decyzję (moi doradcy wcale nie ułatwiali mi zadania..) i wybrałam jedną osobę. 



Posiadaczką wybranych Fiszek Plus wydawnictwa Edgard stanie się ...kara-ka, która opublikowała komentarz:

"Marzę o Hastings... Ma to chyba coś wspólnego ze starością! ;) Moją! Choć miasto też ma swoje lata. Byłam tam 25 lat temu. Ćwierć wieku temu! Wtedy zaczynałam uczyć się angielskiego na wymianie szkolnej. Mam cichą nadzieję, że po tylu latach, teraz WRESZCIE bym zrozumiała, co do mnie mówią mieszkańcy :) Ciekawa jestem jak bardzo zmieniło się miasto, chciałabym sprawdzić czy umiałabym odnaleźć rodzinę, u której mieszkałam - mieli papugi... Papugi długo żyją... choć nie wiem jak u nich z pamięcią ;) U mnie z nią jeszcze nieźle (pod warunkiem, że nie chodzi o nowe słówka w obcym języku!), a mimo to pewnie wydawałoby mi się, że wszystko widzę po raz pierwszy. Hmm... Jak by to ująć najlepiej? Czyżby: "I have a dream"... ;) "

Pracowałam w Anglii jako au-pair i podejrzewam, znając siebie, że mogę mieć za jakiś czas podobną chęć odwiedzenia miejsca w Wielkiej Brytanii, w którym spędziłam kiedyś trochę czasu.. Gratuluję zwyciężczyni! 

Życzę wszystkim spełnienia Waszych podróżniczych marzeń! 


Źródło zdjęcia:

5 komentarzy:

  1. tak sobie myślałam, że fajnie byłoby odwiedzić Lake District jako turyści, może kiedyś.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! szlakiem Lake District:) a tyle tam jeszcze do zwiedzenia... :)

      Usuń
  2. 😊 och! Wspaniała wiadomość na koniec trudnego dnia!!! Weszlam na blog dopiero teraz i prawie przez sen... O 8 rano biegnę na... ANGIELSKI! I już wiem, że moja pani nie daruje mi jutro: będę planować wspomnieniową podróż swoimi śladami po Hastings 😃 mam teraz olbrzymią motywację! No i trochę te papugi mnie intrygują...😉 dziękuję bardzo! 🍀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jest motywacja!! :) Gratuluję i pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Gratuluję serdecznie i zycze milej nauki!

    OdpowiedzUsuń